• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Erfarenheter ikano

Aleeex

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
30 April 2019
Meddelanden
521
Mottagna reaktioner
405
Poäng
527
Hej allihopa. Hoppas ni har en härlig sommar som jag har. ^^

Jag fick ett lån beviljat på 350.000kr hos ikano via lendo med en bättre väntan än förväntat. 6,63% effektiv ränta.

Dom kommer tydligen skicka brev hem som man ska skriva på istället för digitalt. Är det så dom brukar göra? Kommer tyvärr inte kunna skriva på dörren 27e tidigast för är på semester på en grekisk ö just nu.

Jag har lösenkrav på hela summan och har tänkt lösa Collector, fairlo och brixo. Är det någon som haft problem med att lösa utanför uc? Har någon blivit nekad i efterhand?

Det här lånet skulle ändra mina förutsättningar mycket och göra mig mycket mer avslappnad än vad jag är idag. Det skulle innebära en räntekostnad minskad med över 20.000kr på ett år samt mer rak amortering.

Berätta gärna era erfarenheter.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 910
Poäng
1 247
Ja lite gammaldags men ändringar är på G. Superbra att ha att göra med. Framförallt RAK amortering. <3
 

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Mycket nöjd trots snigelpost allt klart inom 7 dagar, efter att dem fått samtliga handlingar som lösenfullmakt och låneavtal, inget trams med Kreditz och lönespecifikationer mm, ska tilläggas att vi har postutdelning varannan dag.
 

Pojop

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
11 September 2021
Meddelanden
617
Mottagna reaktioner
300
Poäng
487
Vilka förutsättningar?:) stort grattis
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp